Time in controller:9.12.2019 18.46.37

Vaikuttaako Postin lakko laskuihini ja sopimuksiini?

Postin lakko on päättynyt. Mahdollisten viivästysten vuoksi siirrämme kirjeitse toimitettujen laskujen eräpäiviä riippumatta siitä, mikä eräpäivä on laskuun merkitty. Laskuja ei myöskään siirretä perintään tuona aikana. Jos kuitenkin olet saanut sähkölaskun, voit maksaa sen normaalisti eräpäivään mennessä. Tässä vaiheessa lakko ei aiheuta sinulle erityisiä toimenpiteitä. Huomioithan, että voit aina muuttaa laskusi toimitustavan sähköpostilaskuksi. Siinä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, puh. 020 722 9000 (mpm/pvm), arkisin klo 8-17.

Laskut näkyvät myös Oma Energia –verkkopalvelussa, josta löydät myös maksutiedot. Voit kirjautua palveluun pankkitunnuksillasi. Huomioithan, että siirretty eräpäivä ei näy Oma energian laskuarkistossa.

Jos olet juuri tehnyt sähkösopimuksen, kirjeitse toimitettava sopimusvahvistus voi viivästyä. Tämä ei kuitenkaan vaikuta sopimuksen voimassaoloon tai sähköntoimitukseen. Sähkötoimitus jatkuu katkeamatta.

Kuluttaja-asiakkaiden sähkösopimusten uusinta 


Jos olet saanut meiltä kirjeen koskien sopimuksen uusintaa, suosittelemme uusimaan sopimuksen helposti verkkopalvelussamme. Kirjautumiseen tarvittavan asiakasnumeron voit tilata saman tien tekstiviestillä. Tarkemmat ohjeet pääset lukemaan tästä linkistä.

Jos olet palauttanut postitse uusimista koskevan lomakkeen, sen saapuminen voi viivästyä. Sähköntoimitukseen ei tule kuitenkaan tässä tilanteessa katkoa. Teemme tarvittavat muutokset sopimukseen tilauslomakkeen saavuttua meille.

Jos sinulle jäi jotain kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.

Puh. 020 722 9000 (mpm/pvm)
Arkisin klo 8-17

Siirry vattenfall.fi etusivulle

Kysy chatissa