Kirjaudu Oma energia -palveluun

Oma energia -palvelu on käytössäsi heti palveluun rekisteröitymisen jälkeen. Rekisteröitymiseen tarvitset Vattenfallin asiakas- ja käyttöpaikkanumeron, voimassa olevan sähköpostiosoitteesi sekä pankkitunnukset. Asiakas- ja käyttöpaikkanumeron löydät esimerkiksi Vattenfallin laskustasi. Rekisteröitymisesti jälkeen valitset itsellesi salasanan, ja jatkossa kirjautuaksesi tarvitset asiakasnumerosi ja valitsemasi salasanan.

Oma energia -palvelu


Unohditko salasanasi?

Jos unohdit Oma energia -palvelun salasanasi, klikkaa Salasana unohtunut? -linkkiä palvelun etusivulla. Kirjoita sähköpostikenttään se sähköpostiosoite, jota käytit rekisteröityessäsi palveluun. Salasanan palautuslinkki lähetetään tähän sähköpostiosoitteeseen. Linkin avulla pääset asettamaan itsellesi uuden salasanan.

Ongelmia tai kysyttävää?

Jos olet unohtanut rekisteröitymisen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoitteen tai rekisteröitymisessä tai kirjautumisessa on ongelmia, otathan yhteyttä meihin.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta niin vastaamme sinulle sähköpostitse.

Soita meille

Puh: 020 722 9000 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Oletko muuttamassa?

Soita numeroon 0800 177 733.
Muuttopuhelimemme päivystää arkisin klo 9-18.

Kysy chatissa