Oma energia -palvelu on käytössäsi heti palveluun rekisteröitymisen jälkeen. Rekisteröitymiseen tarvitset Vattenfallin asiakas- ja käyttöpaikkanumeron, voimassa olevan sähköpostiosoitteesi sekä pankkitunnukset. Asiakas- ja käyttöpaikkanumeron löydät esimerkiksi Vattenfallin laskustasi. Rekisteröitymisesti jälkeen valitset itsellesi salasanan, ja jatkossa kirjautuaksesi tarvitset asiakasnumerosi ja valitsemasi salasanan.
Jos unohdit Oma energia -palvelun salasanasi, klikkaa Salasana unohtunut? -linkkiä palvelun etusivulla. Kirjoita sähköpostikenttään se sähköpostiosoite, jota käytit rekisteröityessäsi palveluun. Salasanan palautuslinkki lähetetään tähän sähköpostiosoitteeseen. Linkin avulla pääset asettamaan itsellesi uuden salasanan.
Jos olet unohtanut rekisteröitymisen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoitteen tai rekisteröitymisessä tai kirjautumisessa on ongelmia, otathan yhteyttä meihin.
Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen.