Oma energiankulutukseni

Raportointipalvelut Oma energia -palvelussa

Palvelussa voi tarkkailla helposti, miten paljon sähkönkulutus vaihtelee eri vuorokauden- tai vuodenaikoina. Se lisää tehokkuutta energiankäyttöön ja selvittää toiminnassa tapahtuvien muutosten tai investointien vaikutukset sähkönkulutukseen.

Ota palvelu käyttöösi maksutta

Raportointipalvelut saat käyttöösi kirjautumalla Oma energia -palveluun. Mikäli et ole kirjautunut Oma energia -palveluun aiemmin, täytyy sinun rekisteröityä ensimmäisellä sisäänkirjautumiskerralla. Rekisteröitymiseen tarvitset Vattenfallin asiakas- ja käyttöpaikkanumeron, voimassa olevan sähköpostiosoitteesi sekä pankkitunnukset. Asiakas- ja käyttöpaikkanumeron löydät esimerkiksi Vattenfallin laskustasi.

Oma energia -palveluun

Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, voit siirtyä suoraan Oma energiaan. Kirjaudut sisään asiakasnumerollasi ja aiemmin valitsemallasi salasanalla. 

Miksi en näe kulutuksiani?

Kulutustiedot Oma kulutukseni -sivulle tulevat suoraan omalta verkkoyhtiöltäsi. Tiedot tulevat Oma energiaan muutaman päivän viiveellä. Tiedoissa voi olla virheitä, ja kulutukset voivat myös puuttua joiltakin päiviltä tai ajanjaksoilta kokonaan.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta niin vastaamme sinulle sähköpostitse.

Soita meille

Puh: 020 722 9000 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Oletko muuttamassa?

Soita numeroon 0800 177 733.
Muuttopuhelimemme päivystää arkisin klo 9-18.

Kysy chatissa