Sähköisillä medioilla on tärkeä ja kasvava rooli Vattenfallin markkinoinnissa. ”Kampanjalla heräteltiin kohderyhmän kiinnostusta, kerrottiin tarina ja aktivoitiin ihmisiä. Tähän käytettiin kanavina yhteisvoimin.fi-kampanjasivustoa, TV:tä, radiota, elokuvateattereita, verkkoa, mobiilia, PR-aktiviteetteja sekä sosiaalista mediaa. Kampanja näkyi omissa kanavissa mm. uutiskirjeissä, kotisivuilla, asiakaslehtisessä sekä Vattenfallin Vuoden Energiaperhe -kilpailussa”, kertoo Vattenfallin markkinointiviestinnän päällikkö Minna Virtaranta.
Kampanjakokonaisuuteen kuului myös tapahtumallinen saunakiertue. ”Uskomme, että pienetkin teot edistävät kestävää kehitystä, kun useat osallistuvat. Siksi rakensimme kesäksi saunan, jonka lauteilla nautittiin löylyistä yhdessä, ympäri Suomen. Kun sauna kerran lämmitetään, täysillä lauteilla saadaan kaikki irti käytetystä sähköstä.”
Lisätietoa kampanjasta:
Minna Virtaranta
markkinointiviestintäpäällikkö
Vattenfall Oy
puh. +358 50 514 1480
etunimi.sukunimi@vattenfall.com
Vattenfall myy sähköä kaikkialle Suomeen (lukuun ottamatta Ahvenanmaata) ja on yksi maan suurimmista sähkön myyjistä. Meiltä voit valita itsellesi sopivan sähkösopimuksen ja tavan, jolla haluat sähkösi tuotetun. Tarjoamme ja kehitämme asiakkaillemme myös muita sähköön liittyviä tuotteita ja palveluita, joiden avulla voit ottaa sähkölaskusi hallintaan.
www.vattenfall.fi