Peruutus
Voit peruuttaa sopimuksesi soittamalla asiakaspalveluun 020 722 9000 (mpm/pvm)
arkisin klo 8-17 tai täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeella voit peruuttaa sähkösopimuksen vain peruutusajan (14 vrk) aikana. Muuttotilanteessa soita asiakaspalveluumme.
Peruuttamisoikeus koskee kuluttaja-asiakkaiden puhelimitse, postitse tai nettisivuilla tekemiä sopimuksia. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Peruuttamisaika katsotaan alkaneeksi ajankohdasta, jolloin Vattenfall Oy on vastaanottanut tiedon sopimuksen tekemisestä joko puhelimitse, postitse tai nettisivujen välityksellä.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
020 722 9000 (mpm/pvm)
arkisin klo 8-17.
Puhelujen hinnat
pvm/mpm = Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.
Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.
Peruutuslomake
HUOM: Tällä lomakkeella voit peruuttaa sähkösopimuksen vain peruutusajan (14 vrk) aikana. Muuttotilanteessa soita asiakaspalveluumme.
Jos lomake ei toimi, otathan yhteyttä soittamalla numeroon 020 722 9000 (mpm/pvm).
Hoida sopimukseen liittyviä asioita Oma energia -palvelussa
Palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:
- katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
- seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla
- päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitteen
- tehdä uuden sähkösopimuksen
- Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse sähkösopimusta uudessa osoitteessa
Kirjaudu Oma energia -palveluun
Asiakkaidemme kokemuksia
"Olen aina ollut Vattenfallin asiakas ja meinaan pysyä."
Vattenfallin asiakas
Asiakkaiden kommentit ovat kerätty jatkuvasti toteutettavista asiakastutkimuksista, jotka lähetetään Vattenfallin omille asiakkaille.