Kirjaudu Oma energia -palveluun
Oma energia -palveluun rekisteröityminen
Oma energia -palvelu on käytössäsi heti palveluun rekisteröitymisen jälkeen.
Rekisteröitymiseen tarvitset:
- pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen
Kirjautumiseen tarvitset:
- sähköpostiosoitteen tai tililtäsi löytyvän asiakasnumeron sekä
- salasanan, jonka luot rekisteröitymisen yhteydessä.
Unohditko salasanasi?
Jos unohdit Oma energia -palvelun salasanasi, tee näin:
- Klikkaa Unohditko salasanasi? -linkkiä palvelun etusivulla.
- Kirjoita sähköpostikenttään se sähköpostiosoite, jota käytit rekisteröityessäsi palveluun.
- Salasanan palautuslinkki lähetetään tähän sähköpostiosoitteeseen.
- Linkin avulla pääset asettamaan itsellesi uuden salasanan.
Ongelmia tai kysyttävää?
Jos olet unohtanut rekisteröitymisen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoitteen tai rekisteröitymisessä tai kirjautumisessa on ongelmia, otathan yhteyttä meihin.
Mitä asioita Oma energiassa voi hoitaa?
Oma energia -palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:
- katsoa laskujasi ja sopimuksiasi
- tehdä muuttoilmoituksen
- seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla
- päivittää yhteystietojasi
- tehdä uuden sähkösopimuksen
- jättää yhteydenottopyynnön ja lähettää liitteitä
Voit käyttää Oma energiaa myös puhelimella.
Lisätietoa Oma energia -palvelusta
Löysitkö vastauksen kysymykseesi?
Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen.
Uusi Vattenfall-mobiilisovellus auttaa sinua käyttämään sähköä viisaasti.
Sovelluksessa voit:
- seurata sähkön hintaa
- optimoida kulutustasi
- tarkastella laskuja ja sähkösopimuksesi tietoja.
Lataa uusi Vattenfall-sovellus – ja käytä sähköä viisaasti.
Tutustu ja lataa sovellus