Mikäli jostain syystä sinulla on vaikeuksia maksaa joku tietty lasku eräpäivään mennessä, on sinun mahdollista hakea maksuaikaa tälle laskulle. Tämä tarkoittaa sitä, että laskun eräpäivä siirretään eteenpäin korkeintaan 14 päivää. Muistathan kuitenkin, että mikäli käytössäsi on e-lasku tai suoraveloitus, on sinun itse muutettava näitä päiviä verkkopankissasi, sillä sinne ne eivät päivity automaattisesti.
On tärkeä muistaa, että haet maksu aikaa ennen alkuperäistä eräpäivää. Maksuaikaa haettaessa olethan yhteyksissä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua. Voit myös hakea maksuuaikaa yhteydenottolomakkeemme kautta.
Laskutus tapahtuu 4, 6 tai 12 kertaa vuodessa. Laskutusväliä voit muuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen.