Maksuaika

Maksuaika

Mikäli jostain syystä sinulla on vaikeuksia maksaa joku tietty lasku eräpäivään mennessä, on sinun mahdollista hakea maksuaikaa tälle laskulle. Tämä tarkoittaa sitä, että laskun eräpäivä siirretään eteenpäin korkeintaan 14 päivää. Muistathan kuitenkin, että mikäli käytössäsi on e-lasku tai suoraveloitus, on sinun itse muutettava näitä päiviä verkkopankissasi, sillä sinne ne eivät päivity automaattisesti.

On tärkeä muistaa, että haet maksu aikaa ennen alkuperäistä eräpäivää. Maksuaikaa haettaessa olethan yhteyksissä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua. Voit myös hakea maksuuaikaa yhteydenottolomakkeemme kautta.

Yhteydenottolomake

 

Näitä vaaditaan, jotta voimme myöntää maksuaikaa laskullesi:

  • Lasku, jolle haet maksuaikaa ei saa olla erääntynyt
  • Sinulla ei ole muita meille erääntyneitä laskuja
  • Sinun edellinen laskusi on maksettu ajallaan
  • Viimeisen 12 kuukauden aikana sinulla on korkeintaan yksi lasku, jonka maksuaikaa on siirretty


Laskutusvälin muuttaminen

Laskutus tapahtuu 4, 6 tai 12 kertaa vuodessa. Laskutusväliä voit muuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta niin vastaamme sinulle sähköpostitse.

Soita meille

Puh: 020 722 9000 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Oletko muuttamassa?

Soita numeroon 0800 177 733.
Muuttopuhelimemme päivystää arkisin klo 9-18.

Kysy chatissa