Time in controller:16.3.2025 4.06.33

Miten voimme palvella yritystänne?

VF_delivery_rgb.svg

Yrityksen muutto

Muuttotilanteessa voit hoitaa yrityksen sähköasiat kerralla kuntoon kanssamme, kaikkialla Suomessa.

Valitse

VF_invoice_euro_rgb.svg

Laskutus ja maksaminen

Näiltä sivuilta löydät tietoa yrityksen sähkölaskun lukemisesta, maskutavoista sekä maksuajasta. Jos haluat ottaa käyttöön verkkolaskutuksen, lähetä meille verkkolaskutustiedot (operaattoritunnuksesi) osoitteeseen yritysmyynti@vattenfall.com.

Valitse

VF_contract_details_rgb.svg

Yrityksen sähkösopimukset

Mikä on yrityksellenne paras sopimus? Löydät myös sopimusehdot ja tietoa sähköverosta.

Valitse


Ota meihin yhteyttä

Ota yhteyttä helposti chatin kautta tai soita meille. 

Valitse

VF_power_outage_rgb.svg

Sähkökatkot

Sähkönjakelun keskeytymisestä saat parhaiten tietoa paikalliselta sähköverkkoyhtiöltä.

Valitse

VF_charge_smart_and_safe_at_home_rgb.svg

Oletko yksityisasiakas?

Jos etsit tietoa yksityiasiakkaan asiakaspalvelusta, siirry yksitysasiakkaiden sivustolle.

Siirry

Ota yhteyttä asiakapalveluun

Oma energia -palvelu

Rekisteröitymällä Oma energia -palveluumme voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:

  • Seurata sähkönkulutustasi
  • Tutkia laskujasi ja sähkösopimuksia
  • Hallita asiakastietojasi

Tutustu Oma energiaan

VF_call_rgb.svg

Soita meille

Pienyritykset: 020 722 9001
(mpm/pvm) (ark. klo 9-17) 
Kulutus alle 300 000 KWh/vuosi

Suuryritykset: 020 722 9002
(mpm/pvm) (ark. klo 9-16)
Kulutus yli 300 000 KWh/vuosi

VF_move_with_existing_contract_rgb.svg

Muutto edessä?

0800 177 733 (maksuton)

Muuttopalvelumme auttaa kaikissa muuttoon liittyvissä asioissa. Muuttopalvelu on auki arkisin kello 8–18.

VF_request_rgb.svg

Yhteydenottopyyntö

Lähetä kysymyksesi yhteydenottolomakkeen kautta. 

Pienyrityksen yhteydenotto
Suuryrityksen yhteydenotto

VF_discussion_rgb.svg

Chat-palvelu

Voit keskustella sähköasiat kuntoon sivustollamme chatin kautta. Chat palvelee verkkosivuilla maanantaista lauantaihin kello 8-22. Bottimme vastaa yleisiin kysymyksiin myös chatin aukioloaikojen ulkopuolella.

Tärkeä tiedote asiakkaillemme

Uudistamme verkkosivustomme lomakkeita parantaaksemme palveluamme. Tämän vuoksi lomakkeet ovat tilapäisesti pois käytöstä. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa teitä mielellään kaikissa kysymyksissä ja asioinneissa.


Ota yhteyttä asiakaspalvelumme:
020 722 9000
ma-pe klo 8-17
(mpm/pvm)

formien-uudelleenrakennus.png

Ota yhteyttä asiakapalveluun
Ota yhteyttä asiakapalveluun

Asiakkaidemme kokemuksia

"Mukavaa oli asioida henkilön kanssa, jonka iloisuus paistoi puhelimestakin läpi. Sai omankin synkän ja sateisen päivän piristymään. Lisää pirteyttä vaan päiviin."

Vattenfallin pienyritysasiakas
 

Asiakkaiden kommentit ovat kerätty jatkuvasti toteutettavista asiakastutkimuksista, jotka lähetetään Vattenfallin omille asiakkaille. 

Kysy chatissa