Time in controller:2024-10-30 00:39:07

Tjänsten Min energi

Genom att registrera dig i vår tjänst Min energi kan du sköta dina elfrågor när den passar dig bäst. Du kan till exempel:

  • Följa din elförbrukning
  • Se dina räkningar och elavtal
  • Hantera dina kunduppgifter

Titta närmare på Min energi

Hur kan vi betjäna ert företag?

VF_delivery_rgb.svg

Företagsflytt

Vid en flytt kan du sköta företagets elfrågor hos oss på en gång, i hela Finland.

Välj

VF_invoice_euro_rgb.svg

Fakturering och betalning

På de här sidorna hittar du information om hur du läser företagets elräkning, betalsätt och betalningstid.

Välj

VF_contract_details_rgb.svg

Elavtal för företag

Vilket är det bästa avtalet för ditt företag? Du hittar också avtalsvillkor och information om elskatt.

Välj


Kontakta oss

Du kan kontakta oss genom att ringa, chatta eller använda kontaktformuläret.

Välj

VF_power_outage_rgb.svg

Strömavbrott

Det bästa sättet att få information om avbrott i eldistributionen är från ditt lokala elnätsbolag.

Välj

VF_charge_smart_and_safe_at_home_rgb.svg

Är du privatkund?

Om du letar efter information om kundservice för privatkunder, gå till webbplatsen för privatkunder.

VF_call_rgb.svg

Ring oss

Småföretag:020 722 9001
(msa/lsa) vard. kl. 9–17
Förbrukning under 300 000 KWh/år

Storföretag: 020 722 9002
(msa/lsa) vard. kl. 9–16
Förbrukning över 300 000 KWh/år

VF_move_with_existing_contract_rgb.svg

Flytt på gång?

0800 177 733 (avgiftsfritt)

Vår flyttjänst hjälper dig med allt som har med flytt att göra. Flyttjänsten har öppet vardagar kl. 8–18.

VF_request_rgb.svg

Kontaktförfrågan

Skicka din fråga via kontaktformuläret.

Kontaktformulär för småföretag
(Min energi)

Kontaktformulär för storföretag

VF_discussion_rgb.svg

Chatt

Du kan diskutera dina elfrågor på vår webbplats via chatten. Chatten är öppen på webbplatsen måndag till lördag kl. 8–22. Vår bot svarar också på vanliga frågor utanför chattens öppettider.

Elleverans har avbrutits: 02 2700 206 (Lowell Suomi Oy)
mån–fre 8–17 (ppm)